17 stycznia 2013

002. Oceny Dogów Niemieckich.

Howdy!

(Sory ,przed chwilą czytałam bloga JollyJully)

Jak wskazuję tytuł  dzisiaj będą ocenki Dogów. To moja ulubiona rasa psów (w realu) ;)
Mam wyjatkowo dobry humor ,bo moje koleżanki są bardziej świrnięte niż ja.... A to nie spotykane.

Zaczynamy!

(To zdjęcie jest zajebaszcze[xxD]! A błękit to mój ulubiony kolor.)

Oczy: 10/10 Te gwiazdy... hue hue...
Kolor: 10/10
Suma:20/20 Mój kochany Max...

 Oczy:7/10 Kolor spoko ,ale to ,że są NIEbłyszczące mnie wnerwia...
Kolor: 10/10 Szaruś.... kocham szare petki (tylko tego xDD)
Suma: 17/20 Moje mażenie


Emilyh... (nie moja xp)
Oczy: 10/10 To  ,że są różne mnie troszkę irytuje... ale i tak zasługuje [wg. mnie]
Kolor: 10/10 Suppcio...
Suma: 17/20 Jupila!!!! (nie wiem co mi odwala)

Oczy: 5/10 ????? Nie powiem na pewno ,bo te światło.... :/
Kolor: 5/10
Suma: 5/10 Hmm...

Troszkę niewyraźna fota(Sory....) ,ale była jeszcze jedna na widoku (a nie chce mi się za bardzo szukać) strasznie mała :'(
Oczy: 8.5/10 Lubie kształty w oczach :) Ale przeszkadza mi ten "makijaż"....
Kolor: 8.5/10  Spoko...
Suma: 17/20 WoW! Nieźle(patrząc na to ,że jestem w miare konsekwentna i uczciwa {wg. mnie})

 
Oczy: 2/10 O.O
Kolor: 5/10 O.O
Suma: 3.5/10 O.O Ojojoj....
 
He he.... Takie małe... ale fajne xp (Sory jeśli ktoś nie widzi ,ale nie mogę się powstrzymać)
Oczy: 9.5/10
Kolor: 10/10
Suma: 9.75/10 O.o Jak mi to wyszło????

Oczy: 1.5/10 Blee....
Kolor:5.5/10 Tak wiem jest podobny do tego "błętkitnego" [chodzi mi o kolor foty :)] ,ale u niego mi sie nie podoba....
Suma:3.5/10 Boziu... jak ja go...NIENAWIDZĘ!!!!!!

Koffam <3 ♥.♥ te fotki.... ale tu jest tak jakoś.... jasno i delikatnie...Oczy:7.5/10 Te rzęsy... mnie denerwują. Ale kolor.... BISTY!
Kolor:7.5/10 Nie przepadam za różem...
Suma: 7.5/10 xxD Moja R... Dakota.... Sory ciąle pamiętam Doobyego i Rose (TheLondonLPS) [u mnie Max i Dakota]

Oczy: 10/10 Zielonee... Jak moje ;)
Kolor: 9.5/10 Nie przeszkadzają mi nawet tatuaże O.O ale ten ciemny ogon :/
Suma: 9.5/10 [Mniej/więcej] Moje mazonko... xxD

Uwaga!!!!
Mam pytanie związane z Dogiem ,którego zdjecie pojawi się niżej...
Znacie Sagirę[LPS]TV ?
 
Oczy:10/10 Znowu... Zielonee....
Kolor:9/10 Troszke mi coś nie pasi....
Suma: 9.5/10 Chyba...

Oczy: 8/10
Kolor: 5/10 Ciut ,ciut za jasno...
Suma: 6.5/10 Niestety... tylko 6.5/10...

Oczy: 9/10 Rzęsy są dziwne...
Kolor: 9/10 Uszy różowe reszta... szaro-biała O.o
Suma: 9/10 Może być :)

Oczy: 7/10 Są zbyt... sweet...
kolor:5/10 Tatu...
Suma: 6/10 Ehh...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To chyba na tyle... w temacie....
Może ktoś z was czytających ma bloga na Blogspocie [oczywiście jeśli tak podawajcie linki :)].
Chodzi mi o to ,że w czasie pisania tej notki zdarzył mi sie błąd [wszystko przestało działać i się zacięło-to nie wina komputera ,ani neta ,bo reszta stron w tym samym czasie działała]. Chciała bym wiedzieć po prostu czy zdarza sie to często.... Chyba nikt nie chce ,żeby Blogger/Blogspot zamienił sie w O net'a. Napewno wiele z was wie o co chodzi.... Mianowicie, na onecie występywały częste błędy:
a) nie odnajdywało istniejacych blogów,
b) gdy weszło sie na czyjegos bloga czasami nie pojawiała sie wiekszość notek,
c) nie zapisywało/publikowało wpisów.
     Odrazu mówię mi te błędy nie zdarzały sie często... (tak ,miałam bloga na Onecie ,ale to nie jest jego kontynuacja [tamtego "rzuciłam"]) ...ale sie pojawiały... Niestety...
Jeśli ktoś coś wie na ten temat niech piszę (proszę...)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sory... muszę lecieć... teraz ,żeby nie było jednolicie...

3 komentarze:

  1. Dogi są fajne. Chociaż nie mam żadnego, to chciałabym, bo są idealne na takie "szkolne ciacho" xDD
    Btw. Marzenie, nie mażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :D Ten ostatni dog jest wg. mnie cudowny :) Na żywo jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak ,ale tutaj mi się średnio podoba. I bardzo się cieszę ,że notka Ci się podoba ;)

      Usuń