14 lutego 2013

004. Info...(sory...)

Cześć! Dzisiaj czwarta notka. Piszę o tym ,bo ostatnio napisałam ,że czwarta O.O

..........................................................................
Do żeczy... mam dla was informacje. Niby no wiecie mam ferie ,ale przez najbliższy czas nie będę pisać ,bo:
  • Kompletnie nie mam czasu (od 7:30 do 15:30 mnie w domu nie ma),
  • Zero pomysłów (tylko ocenki ,ale sory... ocen non stop dawać nie będę!)
  • Babcia przyjeżdża.
Pewnie większość z was teraz zastanawia sie co ma przyjazd Babci do bloga ,ale chodzi tu o to ,że u mnie babcia pewnie będzie chciała wiedzieć o czym pizę a ja sie troszkę wstydze. Wiem dzwna jestem... Najchętniej to bym petki schowała przed nia (powód powyżej) ,ale przyjeżdża o 11:00 ,a mi do wyjścia zostało 5 minut (około). No więc powoli kończę... i...

Happy Valentine's Day <3 <3
 
 
 
~NarQ (i buziaczki xD ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz