06 czerwca 2013

26. Tytuł nie chce się zapisać!!!! -.-"

Kocham deszcz... 





~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Hejo...!
 Jak tam? Niedawno ( we wtorek) miałam wycieczkę szkolną ^^ Wyglądałam jak zmokła kura ,bo zamiast założyć kaptur ,albo iść do reszty pod zadaszenie wolałam łazić z gołą głową na lejącym deszczu :3 Hue hue... ^^ Oczywiście ,że nudno było to rzucałam się z chłopakami paszą dla zwierząt xDD To było biste.!  A dzisiaj mieliśmy zastępstwo na muzyce to jak zwykle na wolnej lekcji chłopaki rzucali się moim piórnikiem ;PP Jeden mi książke podpisał ,że to niby jego ,bo mu zawsze pożyczam xP Moja klasa jest bista ;PP A zwłaszcza dwóch (ewentualnie trzech) chłopaków ;D  Ok... Może czas na notkę ;PP
 
Mam nowego LPS'a! YeY!
Imie: Jake
Nazwisko: White
Wiek: 19 lat
Pochodzenie: Manchaster ,W. Brytania
 
Cudo ,cn? Charakteru nie opisuje ,bo ciężko mi to zrobić... No wiecie jest ona na kimś wzorowany... ;D Wiem tylko ,że będzie to przyjaciel Martiny ^^ Chyba dam radę opisać (choć trocę) historie...
 
Jake pochodzi z nie dużej rodziny. Jest jedynakiem. Jego rodzice żyją ,ale nie ma z nim i najlepszego kontaktu gdyż zawsze do nich pyskował i nigdy się nie uczył. Ma kilku kumpli (nie w mieście) ,którzy są mu naprawde bliscy. W wieku 18 lat nie zdał do następnej klasy przez co poznał Martinę i kilka innych LPS'ów (o których teraz nie będę pisać gdyż ich nie mam -.-"). Całkiem nie źle się z nią dogadywał (ona się w nim zabujała) ,na początku z wszystkich dziewczyn najlepiej. Potem zrobiło się zamieszanie... Rok później do jego klasy doszło trzech z jego kumpli (w tym najlepszy) [którzy nie zdali]. Wtedy zaczął mieć kłopoty z nauczycielami i z klasą. I tak zostało... a potem wyjechał...
 
:3
Ta da! Mondra jestem ,fjem ;PP A właśnie! Jake kocha Piłkę Nożną... Ok... Ja spadam...
~NarQ
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz