26 maja 2013

25. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuda!!!!

 
"Wszystko przetrwasz jeżeli tylko chcesz"

"Skup się na tym co posiadasz
,zamiast na tym czego Ci brak"

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Cześć... Jak tam? U mnie sooo... gooood ;) A tak na serio... może być. :) Sory ,że nie pisałam ,ale miałam karę :'( A nawet gdybym jej nie miała to nwm czy bym pisała ,bo w środę nie miałam za grosz humoru ,a potem jeszcze bardziej coś mi go zepsuło. W czwartek miałam występ i genialny humor (mimo tego co się stało) więc miałam pogadankę z kolegą z klasy na muzyce (na całą klase xDD). A wczoraj kończyłam książkę "Piaski Czasu" <33 ,słuchałam muzyki i myślałam ,więc też bym nie napisała. A wczoraj spędziłam cały dzień z koleżanką. To na podwórku ,to w FORUM ,to u mnie ,a wieczorem w lesie <3. Ok... Do rzeczy...
Z totalnego braku momysłów zdecydowałam ,że... dzisiaj to moje LPS poprowadzą notkę...Mała 'legenda'...
Czerwony - Keyt Davis (LPS #2118)
Błękitny - Max Halson (LPS #817)
Zielony - Martina Stoessel  (LPS #556)
Czarny - Snajper Black (LPS #336)
Różowy - Dakota Fanning (LPS #1022)
Żółty - Sophie Delgado (LPS #1005)
Szary - Justin Coy (LPS #491)
Rudy - Ana Reys (LPS #1542)



Hej. Tutaj Keyt...
 Oni to wiedzą... -.-"
Nie przerywaj mi!!!! Dzisiaj chciałabym podyskutować o...
Oddawaj tego laptopa ,bo ich zanudzisz na śmierć!
*wyrywa laptopa z łap Keyt*
A może ktośby był taki mondry i dał komputer komuś kto się zna na blogowaniu...?
*spogląda znacząco na Maxa sączącego leniwie Coca Cole*
Co?! Że niby ja?! Nie-e-e-e...! Nigdy więcej!
*wchodzi do pokoju*
Śpiewać mi o co chodzi...!
Weźcie napiszcie tą notkę!
(wszyscy)
Nie!
Pokażcie co napisaliście...
*loading*
Czy wyście oszaleli?!?!?!?!?!?!
*zagląda na ekran*
Kto ma jakiś pomysł...?
*wpada do pokoju śpiewając*
Call me meabe...!!!!!
Ja mam pomysł...! Powiedzmy jak się u nas żyje :)
Jakby nie wiedzieli... Przecież chyba czytają tego bloga to wiedzą ,co nie? *loading* Co nie?!
Ty! Snajper! Patrz!
Co!?
*wskazuje na okno wołając: *
Pan Clitir idzie!
Nie....! Tylko nie on!!!!!!!!!!!!!
*wybiega tylnymi drzwiami*
Kurde...
GLINY IDĄ!!!!!
*wszyscy wybiegają z domu. Zostaje tylko Martina.*

THE END

Za dużo to wy się nike dowiedzieliście ,ale na tym musimy skończyć... Jedynym powodem tego jest to ,że ,gdyż iż ponieważ na serio przyszły gliny... po Max'a. Trzeba go ratować xDD Nie no... Proszę sobie nie szczędzić szczerości (czyli krytyki) na temat tej notki. Nie opublikowałabym jej gdyby nie to ,że nie pisałam przez prawie tydz. ,a nie mam pomysłów na nic innego :'(. Mam nadzieje ,że nie jest tak źle jak myślę...
~NarQ

2 komentarze:

  1. Całkiem fufniaste...
    Nudzę się x3


    ===
    Boże... "Kejt" pisze się Kate T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,że pisze się inaczej ,ale ja ją tak nazwałam i tyle ;) Spokojnie... Nie ty jedyna się nudzisz -_-

      Usuń