20 maja 2013

24. Oceny...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Siemano...! Jak tam? U mnie... nuda... :"( Ok. W szkole było super :) Dostałam punkty minusowe za spóźnienie się o dwie minuty na lekcje xD No sory wielkie... Nie moja wina ,że zagadałam się z czterema klasowymi durniami (a właściwie z dwoma) i swoimi kumpelami. Jak tak policzyć to spóżniło się siedem albo osiem osób xD To moje pierwsze punktu minusowe w życiu... o_O xD Ogólnie... Humor mam dobry :) Pewnie dlatego ,że wszystko olewam ,ale co tam... Liczy się ,że się cieszę ,cn? xD Ok... Do rzeczy... Dzisiaj takie nudy (a ja znowu o tych nudach -_-" ) ,że postanowiłam napisać o... Beaglach :P Wiem ,że jeszcze nie skończyłam ocen shortów ,ale nie chce mi się teraz tego robić xD. Ok... Lista...

Mało...  (nie liczę pierwszego ,bo nr nie piszę -.-" )

Oczy: Diabelskie...! O_O 5/10
Kolor: *smile do kompa* 8/10
Suma: 6.5/10 Może być
 
Oczy: Zielone... ma je po mnie :P 8/10
Kolor: Całkiem fajny ,ale grzywkę to sobie podpalała niepotrzebnie 8/10
Suma: 8/10 Good ;)
Oczy: Kolejne odziedziczone po mnie :P 8/10
Kolor: Przypomina mi skate'a O_o 7/10
Suma: 7.5/10 Jest good ;) Ale i tak go nielubię:P
 
Oczy: Niebieskie *_* Mam słabość do niebieskich oczu... i brązowych ***_*** 8/10
Kolor: Ta łata na pysku... Łee... 5/10
Suma: 6.5/10 Ta łata psuje cały efekt! -_-"
 
Oczy: Znowu? -.-" 5/10
Kolor: *większy smile do kompa* 9/10
Suma: 7/10 Is goooooooooooooooooooooooooood (y)
 
Oczy: Szkoda gadać... -_- 2/10
Kolor: Rudy (y) 7/10
Suma: 4.5/10 No cóż... Mogło być lepiej...
 
Oczy: Kształt... Nie lubię go... 5/10
Kolor: Rdzawy (wg. mnie) 7/10
Suma: 6/10 Mogło być gorzej...
 
Oczy: Soł Gud :P 9/10
Kolor: Troszkę gorszy... 8/10
Suma: 8.5/10 A niby go nie lubię... xD
 
Oczy: Ogólnie są kiepskie 5/10
Kolor: Jestem na... NIE! 6/10
Suma: 5.5/10 Zgadzam się ze swą własną oceną :/
 
Oczy: Kuik!!!! O_o Jestem dziwna... O_o 7/10
Kolor: Ta grzywka -.-" 7/10
Suma: 7/10 siedem ,siedem i siedem... Wszędzie siedem...! Nawet chodzię do szkoły nr 7 i chyba będę do gimnaszjum nr 7!!! -.-"
 
Oczy: ***_*** 9/10
Kolor: (y) 7/10
Suma: 8/10 I jest git.!
 
Oczy: Mogą być... 6/10
Kolor: Krowa ,krowa ,krowa xD 9/10
Suma: 7.5/10 Wg. mnie kolorystycznie jest prawie piękny xD
 
Ok... Sory ,że nie oceniłam tych G3 ,ale nie chcę sobie ,ani psuć humoru ,ani nie chcę mi się pisać ,ani nie mam już czasu...
So...
Do następnej notki.!
 Narka

~Happy eLeN




2 komentarze:

  1. Fajne ocenki! Ja bardzo lubię tę rasę psów, niezależnie od tego czy to 2G, czy może 3G. Ogółem to fajny post. Czekam na następny. :)
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - Nowy wpis w sobotę. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Ja też lubię beagle ,ale ogółem nie zabardzo przepadam za G3 więc wiesz... Napewno wpadnę ,ale trochę później^^

      Usuń