20 maja 2013

23. Black Rose + Info...

 
"I'm all alone
Isn't someone missing me?
....
Am I that unimportant?
Am I so insignificant?
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?
...
Isn't something missing?"

 Evanescence-Missing

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Hej. Jak tam? Coś ciekawego się wydarzyło? U mua... nwm -_-  A właśnie... Proszę się nieprzejmować treścią tekstu pod różą ,ok? Więc tak...
WRACAM
Wiem... Długo bez bloga nie przetrwałam. No ale cóż... Taka jestem: nie zdecydowana pesymistka ... która kocha muzykę ,deszcz ,zdjęcia i wygłupy . Oto cała ja :P Bardzo chciałam podziękować osobom ,które skomały poprzednią notkę (a w zasadzie info). Za pomysły jak poprawić sobie humor i za te miłe słowa :3 Dziś brak normalnej notki *reakcja: No kurde! Znowu... -_- * ,bo nie mam pomysłów. Znaczy się pomysł mam ,ale musiałabym się nieźle nakombinować ,a nie chce mi się... Właściwie to chce mi się tylko iść do szkoły. Nie komentujcie poprzedniego zdania błagam. To nie to co myślicie... Ja szkoły nienawidzę.! Jak będę miała chęć to pokombinuje i dodam 'kilka' fotek moich LPS. Głównie Martiny ^^ Tsa... Muszę dorobić kilka fotek innych LPS (jak narazie na jedno/dwa wtrącił się Max ,a tak to sama Marti). Właśnie mam info...
Pewnie ktoś zauważył ,że notki pojawiały się dość często. Teraz będą pojawiały się rzadziej. Powodów jest kilka:
-humor (jeśli będzie zły CHYBA nie będę pisać),
-brak czasu,
-muszę się zacząć uczyć.
Tak półtora miesiąca do końca roku szkolnego ,a ja muszę się uczyć xD W sensie podciągnąć... Nie chcę mieć z wszystkiego 4 na koniec roku (wyjątki: j. polski ,technika ,muzyka i j. angielski)! Ta... Nawet z Religi i W-F'u (z W-F'u przez 2 z zagrywki i 4+ z odbić górą) -_-. So... to chyba wszystko...
Bye!
~eLeN
 
Różyczkaaaa.... *_*
Kuik...!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz