01 maja 2013

19. Oceny shorthairów (part 1)

 "The future is unwritter...
You never know what comes tomorrow..."

Salut!
    Wiem ,że miało nie być notek ,ale mi się nudać. Napisałabym wcześniej ,ale mojej babci dopiero teraz naprawili neta : / Dzisiaj notka o shortach... Ta... Będzie trudno to zrobić... No wiecie. Dużo ich. Oto lista (chyba cała)...
  













*zamiast zdjęcia wkleja przez przypadek rozmowę z kimś z klasy którą miała komuś przesłać -,-" *





Ojojoj... Będzie trudno ,ale przetrwam :P
Oczy: Kolor jest fajny ,ale czasem przeszkadza mi ta matowość -,-" 9/10
Kolor: Taki... podpalony xD Palikot ;P 9/10
Suma: 9/10 Całkiem fajny ;) I ma niski nr ( #5 )



                      
Oczy: Naćpany kot! -,-" Ale kolor... ZIELONY ********_******** 7/10
Kolor: Naćpany rudzielec -.-" *Jak coś nie chcę nikogo
   urazić. Nie mam nic do rudych ludzi tylko jak widzę rudego  LPS'a  to mi się przypominają te wszystkie besty i.t.p.* 7/10
Suma: 7/10 Ten kształt mnie dobija,ale za to nie obniżę oczeny oceny...

Oczy: Te oczy są... dziwne...Jak wszystkie rozmowy dzisiaj    :P 5/10
Kolor: Brąz czy Rdza? xD 8/10
Suma: 6.5/10 Może być ;)

Oczy: Kolejny naćpany kot xD 8/10
Kolor: Ladnutkie... ^ ^ 9/10
Suma: 8.5/10 =3 Całkiem ładny

Oczy: Zielone... i naćpane ^ ^ 9/10
Kolor: Szaruś... 9/10
Suma: 9/10 Fajny ,ale ten kształt -,-"
Oczy: Będą mi się śnić po nocach... 10/10
Kolor: Zbyt... biały xD Ale fufny jest ;P 8/10
Suma: 9/10 Megan czy jakoś tak ;3


Oczy: Nie lubię tych giga-oczu  8/10
Kolor: Jak Brook... Chyba... :P 9/10
Suma: 8.5/10 Może być ocena ,ale te oczy psują wrażenie...
Oczy: Zelone... ***_*** 10/10
Kolor: Może być ,ale bywało lepiej... 9/10
Suma: 9.5/10 Nowa Lina... ;3

Oczy: Wygląda na zaspanego ,anie naćpanego... (y) 10/10
Kolor: Jajecznica... :P 8/10
Suma: 9/10 Zielonooka (mua) jajecznica... ;)
Oczy: Naćpany -,-" Chyba... 8/10
Kolor: Kolejny szaruś... *_* 9/10
Suma: 8.5/10  Całkiem całkiem ;) O kształcie już chyba nie muszę mówić. Cn?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  Oczy: *.* Ten kolorek... *.* 10/10
Kolor: Co to BB??? 5/10
Suma: 7.5/10 O_o

Oczy: Zjarany kocur -,-" Nazwałabym go Zbyszek! xD 8/10
Kolor: Kto pali te koty?!?!?! A tak na serio... Czy ktoś z was wie ,że ja tak na serio myślę? 9/10
Suma: 8.5/10 Zjarany kocur Palikota... * -,-" * ... jest fufny;P
 
Oczy: Piękne... Tylko to uciekające -,-" 9/10
 Kolor: White-Grey :P  I te uszka ***.*** 9/10
Suma: 9/10  'Śliczności...'

Oczy: Zacne Milordzie... 9/10
Kolor: Zacnie zacny ;P 8/10
Suma: 8.5/10 Szary.... O_o


Oczy: One są piękne ,ale nie pasują...9/10
Kolor: Szaruś... 9/10
Suma: 9/10 ;) ^ ^

Ok. Ja kończę ,bo z koleżanką się sprzeczam czy z kimś piszę czy nie. Czyli tak jak już przeczytaliście jestem bardzo zajęta.

Bye ^ ^
       eL












6 komentarzy:

  1. 1. Fajnie, że notka nieco wcześniej. ^^
    2. Fajne ocenki!
    3. Koffam pierwszego short'a z twojej listy (czyli numer #5) ale nigdzie nie mogę go znaleźć... :'(
    4. Jakbyś mogła zajrzyj teraz na moje blogi
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - nowy komunikat, ważny!
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com - nowa notka
    I mój nowy blog
    Historia-Alfrerii.blogspot.com - trochę jak "Pocahontas".
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wpaść ;) Super ,że weszłaś mimo tego ,że mówiłam ,że notka będzie jakwróce ,a pisałam ,że wracam w nd. ;) Dziękuje za to bardzo ;)

      Usuń
  2. 1. Fajnie, że naprawiono internet! :D
    2. Super ocenki! No i fajne zdj. mam nawet kilka short'ów! XD
    3. Nr. 5 jest moim marzeniem... *-* Ale nigdzie nie mogę go znaleźć... ;'(
    4. Zajrzyj na mój blog
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Pojawił się ogromnie ważny komunikat.
    (Nie przesadzam... GIGANTYCZNIE WAŻNY)
    ~ *Emilusiusia*
    A od teraz..
    ~ *Emi* - po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha... Twój kom pojawił się o 07:59 ,a ja jestem na kompie od 8 xD. Nawet nie wiesz jak się ciesze ,żeneta naprawiono... Gdyby nie to to chyba umarłabym z nudów (a tak to cały dzień siedzę na FB i z kimś piszę ;) ) :P Fajnie,że ciut skróciłaś nick ;)

      Usuń
  3. Wybacz, że komentuje po raz trzeci. ;_; Mam nadzieję, że ci to nie przeszkadza. :) Chciałam tylko spytać się kiedy następna nocia, bo już doczekać się nie mogę. ^^ I jakbyś mogła wpadnij do mnie
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - jest tam strasznie ważny komunikat, a jeżeli ty nie skomentujesz następnego wpisu na razie nie będzie. :(
    Pozdrowienia przysyła
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza :) Następna notka....? O kurde... może dzisiaj... może jutro... Pewnie dzisiaj :P No ale nigdy nwm czy się z nią uporam przed szkołą... Zaraz (chyba) skomam

      Usuń