24 kwietnia 2013

18. Takie cóś.... Właściwie bez nazwy :P

 
-Wszystko OK?
-Idź z tąd! Nie chce cię znać!-odpowiedziała ze łzami w oczach.
A ja głupia ją zostawiłam...
 




Salut!
    Dzisiaj trochę dziwna notka.... Mianowicie o paru tematach ;)

Rzecz pierwsza....
    Wyjeżdżam! Nie pisałabym tu tego gdyby nie to ,że jest to związane z tym ,że przez tydzień ,albo więcej nie będzie notek.... -,-". Wyjeżdżam w niedziele. Najpierw miałam jechać w sobote ,ale w sobote miałam też iść na urodziny do koleżanki (nie idę ,bo przełożone na pon. :'( ) i na mecz (Yeah! Możecie mi nie wierzyć ,ale kocham oglądać piłke nożną ♥). Więc jadę później ;)

Sprawa Druga...
      Szykujcie się na  opowiadanie! Ta... Jedynym powodem jest to ,że u babci pewnie będzie mi się nudzić (kiedy nie będę sprzątać ogródka) i pomyślałam ,że wezmę LPS więc może uda mi się wymyślić jakąś historię ;3. Może napiszę kogo biorę...


Keyt ********_********   
    Sory... Jak mam jej nie wziąć?! Ona jest cudowna (mówie o charakterze). Taka mądra... Ona jest taka jak ja! *samouwielb* xD Jestem genialna ,wiem :P

Daki :3 :3 :3
   Kolejna petshop'ka podobna do mua :P.  Oh... Ona jest piękna! Zabieram ją ,bo... Keyt bez Daki?! Nigdy na to niepozwolę!

                                        
Sophie ^ ^
  "Odejdź proszę ,odejdź gdzie się da..."
                                           Patty-Nie ma nas
Ojojoj... Taka wariatka nie popusci wyjazdu z przyjaciolkami =D Tak ja mua =P  YeY!

                                  
Snajper
   Jak Keyt to i on ;)... Ciekawe czy ktoś z was wiedział ,że  jesteście są parą...

                                
Max *love* ****_****
    Jak miałabym nie wziąść swojego Fav LPS'a? Co? To by było nienormalne!!!!


A właśnie... Zapomniałabym...
   Błagam was. Nie mówcie ,że skopiowałam pomysł (ze zdjęciem i zwijaniem twekstu) od July! Nie tylko ona może coś takiego zrobić. ;)


Wiecie ,że mam zamiar zakończyć tą notkę mówiąc....

SPADAM NA URODZINY KUMPELI
Jeśli ktoś na serio czytał tą notkę wie o co chodzi ;)

~NarQ
               eL (...)

"Just fighing
...
I'm faded
I'm broken insade
...
With every move I die"

6 komentarzy:

  1. 1. Świetna nocia! :) Ja czytałam, bez obaw. :P
    2. Pierwszy tekst był nieco dziwny... Nie no, co ja mówię? Dziwny był. -_-
    3. Fajnie, że wyjeżdżasz do babci! <3 Ja w poniedziałek jadę na Słowację! No bo w szkole mamy wolne z powodu tych świąt majowych. XD
    4. Takie małe pytanko... Dlaczego masz najbardziej boskie pet shopy z całego świata, co???!!! He he, sama bym je chciała. XD
    5. Jakbyś mogła zajrzyj na moje blogi i skomciaj, ok?
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Papatki! Pozdrawiam i życzę udanej podróży, eL-eN
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa... Pierwszy tekst był dziwny... -,-'. Jak wymyślałam (bez dialogów) tą historie wyglądało to lepiej xD. Nie mam najbardziej boskich LPS!!!! Najlepsze to są.... Jamnik walentynkowy ,szary collie ,carmelowy collie i dog z zestawu z pudlem ;) Ale i tak thx ^ ^ Ty masz od pon. wolne O_o?!?!?!!? Ja mam od środy -,-" Gratuluje wyjazdu na Słowację ^.^ Także życzę udanej podróży ;)

      Usuń
  2. Mam prośbę: powiedz mi co ile mniej więcej dni pojawiają się posty?
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde... Wiesz co... Nwm... -,-". Ciężko powiedzieć... Raz dwa razy na tydzień potrafi być ,a raz może nied byś przez dwa tygodnie. To zależy od mojego chumoru ,ilości czasu ,ilości pomysłów i kilku innych rzeczy ,więc przepraszam ,ale Ci nie powiem :(

      Usuń
    2. Nie mów! Ja mam tego szarego collie! :D I jakby co: poleciłam twój blog na moim:
      EmiliiLPSlove.blogspot.com
      W zakładce "Blogi, które naprawdę warto odwiedzić". Po pewnym czasie zamknę tę zakładkę, ale póki co istnieje. ^^
      Zależy mi na twoim komentarzu, więc jakbyś mogła to skomciaj moje blogi, ok?
      Pozdrawiam i powtórnie życzę udanej podróży. ^^
      ~ *Emilusiusia*

      Usuń
    3. =D Widziałam ^^ Dziękuje ^^ Skomentuje ,ale to jak wrócę ,bo u babci net nie działa (jak na razie jestem u cioci ,ale nie mam zabardzo czasu :'( ). Powtórnie dziękuje za życzenie ;) Dziękuje bardzo za trzeci już *robi wielkie oczy trzymając się biurka ,ażeby się nie przewrócić* komentarz pod tą notką ;) Naprawdę dziękuje. To dla mua wiele znaczy ;) xP

      Usuń