21 kwietnia 2013

017.Takie coś o kształtach... Z nudów :P

Salut!  Czy ktoś zwrócił uwagę ,że coś często ostatnio pojawiają się notki? W niecały miesiąc (od 02.04 ) uzbierało się 5 (razem z tą 6) notek O_o... Ok... Dzisiaj powinno być troszeczkę krócej ,ponieważ brak PS'ów. I to nie dlatego ,że nikt nie skomał ,ani nawet dlatego ,że nie ma poco odpisywać. Powodem jest to ,że PS'ów już nie będzie :/ . Wolę już odpisać w komku niż włączać kolejną kartę ,a żeby zobaczyć kto co napisał -,-". Ok... Teraz do notki...
   Powiem dzisiaj jakie kształty lubię ;)

1)Wilki:
Ohh... Śliczność! Gdyby nie ten drugi wilk chyba byłyby moją manią (ale to chyba... ) A ogólnie kształt jest piękny!


2)Tabby Cat'y:
Słodziaśny tabby *_*. Ogółem kształt jest fajny ,ale bomba nie wybuchła :P :/ Szczerze... Marzę o tym tabku (ale w liście marzeń to go już nie uwzględniłam -,-')! <3

3)Spaniele:


Ok... Lubię spaniele -,-"... A ten jest śliczny... Te uszy można porównać do falowanych włosów ,więc mi się podobają ;)

4) Dogi Niemieckie:

O tak! Kocham je! Mam dwa ;) Tego różowego i tego z gwiazdami w oczach :) Idealnie nadają się na szkolne ciacha ,albo wysportowane osoby... I właśnie za to je kocham! <3

5)Jamniki:
Są fajne ;) Idealnie nadają się na szkolne ślicznotki :3. Są słodkie i wogóle... ;)

6)Shorthairy:
Love! :3 <3 One są piękne!!!! To moje ulubione LPS'y. Stojące mam dwa (Keyt i Snajper) ,łączonego z tabby'm (Sophie) ,liżącego łapkę (Jasmin) ,i siedzącego z podniesioną łapą (Kitty) ;) Keyt to mój pierewszy FAV LPS (wraz z Max'em) ,a Snajper FAV 2... <3 Najlepsze są stojące. To właśnie je kocham... <3 <3 <3

7)Collie:
:3 Są śliczne ;3  Mam jednego (Anę :3 ). Są naprawdę piękne...

8)Husky:
One są śliczne w sensie kształty ;) I te oczka *_*...


A więc tak...

Moje FAV kształty to:
1) Shorthairy,
2) Dogi,
3) Collie/Jamniki.


Ta...

~NarQ
                                                                                                      eLeN

4 komentarze:

  1. Super blog!
    Fajne kształty sobie dobrałaś. ;)
    Wilki - według mnie są oke...
    Tabby Cat'y - nic nie dodaję, ja po prostu je ubóstwiam!
    Spaniele - przejadły mi się... :/
    Dogi niemieckie - mam szał na ich punkcie! :D
    XD
    Jaminiki - bez komenta, ale przyznaję, że nie podbiły mojego serce. Szczególnie ten na obrazku.
    Shorthairy - zgadzam się z tobą... -*~Love~*-
    Collie - fajne są. ;) Sama mam jednego z nich. :)
    Husky - to, moim zdaniem, zupełne przeciwieństwo od jamników. :) :* *-* Bardzo mi się podobają.
    No to na tyle.
    Będę tutaj wpadać.
    Ogółem świetnie piszesz! <3
    Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com
    OpowiesciSpodStriverWood.com
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc tak... Super ,że się zgadzamy (w sprawie shortów) ;) Postaram się wpaść. I dziękuje ^ ^

      Usuń
  2. Kiedy następna nocia? ;) %_% ^_^ Już się nie mogę doczekać. !
    PS: Zajrzyj na wszystkie moje blogi
    Lub zrób prościej: wejdź na mój profil i tam powinny ci się ukazać wszystkie trzy. :)
    No i jak mnie prosiłaś (XD) ich adresy:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com (ten na którym już byłaś)
    PamietnikEmi.blogspot.com
    OpowiesciZPodStriverWood123.blogspot.com
    Wejdź na wszystkie, plis!
    Oczekuję na odpowiedź.
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj! Jak miło ,że czekasz ^ ^ Już zaniedługo ;) Do niedzieli napewno ;)

      Usuń