13 kwietnia 2013

015. Moje marzenia REMAKE (part 2)

Salut!
    Co tam? U mnie nuda... Możecie sie przyszykować na teksty takie jak w poprzedniej notce... No niestety znów słucham muzyki... Ta... Chyba to jakoś przytrwacie ,no nie? Ok... Notka miała być wcześniej ,ale wogóle nie było komentarzy ,a na dodatek zdjęć nie chciało czytać :(.

Info:
   Notki będą pojawiały się jeśli conajmniej dwie osoby skomają ;)

@Ania777:
     Masz starą Savv? Ale fufnie! Zazdroszczę ;)

@BM:
     Na serio nie umarłaś? Jakim cudem O_O?  Ja też nie lubię Popular. Kiedyś obejrzałam (wszystkie) odcinki i stwierdziłam ,że te LPS są boskie. Zazdroszczę Ryana ,tego innego huskiego i spaniela ,a najbardziej Trefla i Szarika.

Teraz.... Start!!!!


LPS #518


Jamniczka znana jako Sophie. Jest bardzo ładna. ;)

LPS #556


Jamnik znany jako Nilsa. Lovvam ją! Nwm jakbym ją nazwała * O_o myśli: Kurde... Jak ja tak mogę?!*

LPS #577


Tom. Nazwałabym go... Emilyh xD. Jest śliczna dzięki tym różnym oczom. Czy ktoś zauważył ,że mam fioła na punkcie Dogów?

LPS #634


Ada. Ehh... Kolejny serial Sagiry... -,-' Jest śliczna i słodka. Jedyna sarna ,która jest moim marzeniem. Chyba...

LPS #648


Słodziutki króliczek :3 Marzy mi się odkąd obejrzałam ją w serialu ,czyli odkąd obejrzałam SDZKR. I znów wszystko sprowadza się na SDZKR... -,-"

LPS #665


Oj ,nadawał by się na killera. Nadawał... Dlatego jest moim marzeniem. Bójcie się! *diaboliczny śmiech*

LPS #675


Savvy ^ ^ A kto by o niej nie marzył? Jest śliczna. :3

LPS #689


Snow'owy koleś xD. Kiedyś nazwałabym go... Ana :P Miała być siostrą Justina-jednego z moich owczarków niemieckich ;) Teraz to nawet nwm czy to baba czy chłop -,-"

LPS #716


Hilary. Przyznaje ,że momentami lubię spaniele... Wiem jestem porombana.... -,-"


LPS #731


Sweet'aśna! Te oczyska mnie obijają. Wiem ,że przyjaźniłaby się z Sophie i Eleną :3. One też są sweet'aśne ( z wyglądu) i szalone :)

LPS #750
Ehh... Kocham dogi :) On jest boski!!!!

LPS #792

... Podoba mi się od dwóch lat xD. Jest całkiem fajny. To byłby chłopak...

LPS #798

To moje marzenie ,bo... dużo osób ją ma i nie mam rzadnej fredki czy co to tam jest...

LPS #807

Diana... Ładna jest... Taka... jakaś xD Po prostu fufna :) Mam basseta ,który był z nią w zestawie ;)

LPS #816

Pączek! Sliczna. Nazwałabym ją Lana ;)
LPS #852

Piękna... Luna... Taka tajemnicza... *love moon*

LPS #893

Jeck. Ehh... Moje marzenie nr... chyba 2. Nazywałby się Jeck Halson (SDZKR) -,-" Miałby 19 lat (jak wszyscy -,-'). wiem nawet z kim by się spotykał xD

LPS #897

Dakota. Chyba jedyny collie ,który mi się podoba O_o  Chciałabym ją nazwać
Dakota ,ale już mam jedną Dakotę :(

LPS #909

Jakaż ona sweet'aśna. Słodka jak cukier. Do niej pasuje mi głos jednej dziewczyny z t.A.T.u (aktualnie słucham to wiem ;) ). Niby jest przesłodzona (dlatego u mnie byłaby lalunią) ,ale mi się nawet podoba o3o

LPS#959

Nasari. Tyle spanieli... Ależ mi wstyd -,-". Nazywała by się Tiffany ;)

LPS#994

Hader. On jest boski!!!! I want he! Aww... Te oczy! Ten kolor! Ten kształt! Ten charakter ,który widać na pierwszy rzut oka! Ta tajemniczość! Kocham go!

LPS#1010

Parvati. Znów pasuje mi do niej głos od jednej z t.A.T.u. -,-. 'Ludzie in my livi' Tak słyszę tekst piosenki ,której aktualnie słucham...

LPS #1023
 
 
Ladnutka jest (pise tak specjalne)...

LPS #1024

Ameria. Czy ktoś zauważył ,że ja po prostu kocham shorty? A ją to po prostu UBUSTWIAM!!!! Dziewietnastoletnia Ameria Moon. Kocham ją!!!! "Ty soglasnaaaaaaaaa!!!!!" Jbc nwm co to wogóle znaczy ,ale lubię ten moment. "Straszny strach" xD


LPS #1055

Śliczna jest. Moja NP ją ma to wiem :). Ladnutka jest :3

LPS #1060

Chihuahua. Ładne ma oczy :3

LPS #1095

Mixer*?* Taki... piaskowy xD

LPS #1156

Kocham czarny!!!! Powiem tylko tyle ,że... Kocham go!!!!

I takim sposobem dojechaliśmy do końca nr #1100-#1200... Pod koniec skonczyła mi się jak można zauważyć wena na komentarze... Mamy tu 28 LPS. W tamtej notce było 19... W sumie mamy... 47 marzeń z 1200 LPS. Jeśli ktoś zauważył to z kształtów najbardziej lubię...:
-Shorthairy,
-Dogi Niemieckie,
-Collie,
-Owczarki.
:) Takim smutnym akcentem na koniec będzie...

                  Goodbye
                               eL













2 komentarze:

  1. Więc tak:
    - Czemu wszyscy mówią że Tom to baba D> To mnie już wnerwia
    - A MI SIĘ SAVANNAH JAMNIK NIE PODOBA >:3
    - Nilsa... Fajna jest <3
    - Ou yeah, też chcę tego Bullka <D

    Większość marzeń fajna XD Też chcę kilka Shorthairów :D
    --
    u mnie dziś NN :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Mam podobne marzenia :) U mnie ten Dog to chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń