02 kwietnia 2013

012. Podsumowanie Świąt

Witam serdecznie wszystkich po świętach! Dzisiaj bez PS'ów ,bo już napisałam większość notki ,a tu mi się kurde kasuje! *!!!!!!!!!* Ale bez wstępu się nie obejdzie ,bo on jest częścią notki.

Przerwa Świąteczna:

U mnie:
  Wielkanoc rozpoczęłam od uniknięcia przewrócenia się o prezent. *postanawia ,że musi się pochwalić*
 
 mp4 Marki Art. Potem już tylko siedziałam z moją koleżanką na dworze (zaraz oczywiście opiszę xP) ,leżałam z moim psem (potem wam go pokarzę) oraz rozpracowywałam *patrz na zdjęcie powyżej*.  Na dworze ulepiłam Wojowniczego Żółwia Ninja. To był zając ,ale jakoż ,że jestem genialna odczepiłam mu uszy ,dorobiłam skorupę ,zamiast oczu zrobiłam podłużne wgłębienie (zastępujące zakryte 'maską' oczy). Tak ,u mnie jest śnieg -,-. A z tego też powodu wdrapywałyśmy sioe na górki i zjeżdżałyśmy z nich. W Śmingusa słuchałam głównie muzyki i potem oczywiście wyszłam na dwór z tą samą koleżanką co w Wielkanoc.Tym razem nie robiłyśmy bałwano-króliko-wojowniczego żółwia tylko rozwalałyśmy czyjeś bałwany. Jednemu oderwałam głowę xD. Jakoż ,że był przymrozek nie oblewałyśmy się nawzajem wodą tylko obrzucałyśmy sie bez końca śnieżkami i zrzucały z wzniesień. A przed wyjściem na dwór byłam z psem i z mama w lesie. I znowu masę śniegu. Mój pies tak sie cieszył. Tak szalał. Zapomniałam ,że wracając w niedziele z kościoła zaliczyłam pierwszą zimową glebę xD. Zimowa gleba w wiosnę... No cóż poradzę...

U LPS:
   W niedziele odbyło się uroczyste śniadanie ,na którym MIAŁO BYĆ wiele ludzi. Skończyło się na tym ,że była tylko Fav 5.  Śmingus był... szalony. Miejsce gdzie ta bitwa się odbyła wyglądało jak po... *deszczu?* xD Ni i to tyle... Teraz foty! Pierwsze foty na tym blogu robione przeze mnie.


Śniadanie wielkanocne. Mamy tu.. Ser ,Creame Brule (nie wiem jak się piszę xP) ,jabłka ,sardynki i jakieś picie.
         
 Snajper po bitwie
 Keyt... Podczas bitwy
 Max ,a za nim wiadro. Jeszcze podczas bitwy
 To ona była najbardziej poszkodowana...
 Dakota oblewa Sophie od tyłu... Uda jej się?
 Z lotu ptaka już po zakończeniu zabawy.
 Dwa puste wiadra na stole...
 A teraz trzeba posprzątać
 Przy sprzątaniu zrobili większy bałagan niż wcześniej O_o
Snajper byłby dobrą sprzątaczką ;)


Teraz mała sesja zdjęciowa mojego psa i śniegu

I w dół!
 Lof...
Uśmiech proszę...


 Puszek! Którego nazywamy Kocur... ;)
 Tyle było u mnie śniegu (obróćcie głowę)...

Najlepsze... Zrobione z koleżanką na dworze. Wspinała się na pagórek na którym ja już dawno byłam więc miałam chwile czasu na zrobienie zdjęcia i zjedzenia garści śniegu... No co? Nie umiałam znaleźć gruzu...

~NarQ

I na zakończenie znów mój pies - Nero....

Kocham Cię pieseczku!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję MP4! Fajne zdjęcia. ;) "Snajper po bitwie" xD Ładnego masz psa. Labrador?
    ---
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zwierzaczki :D Zdjęcia też fajne, szkoda tylko że ciut zamazane ;) Ale... o jaką bitwę tu chodzi? o.o"

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent :D Ja kiedyś wygrałam mp3... na konkursie w wakacjie xD Fajne fotki, a twój mruczek i psiak jest śliczny - labek? :D ja mam westa :) minty-lps.blogspot.com - wpadnij c;

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaa to labrador? Ja mam brązowego labcia :D
    Co do zdjęć, błaaaaagam, orbacaj xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ;) Moja matka chciała brązowego ,ale wkońcu wybrany został czarny:) A co do zdfjęć- postaram się.

      Usuń
  5. Czy wszystkie Keyt to shorthairy?xD
    Oddasz mi Snajpera?:3
    Zolw Ninja ze sniegu,yay *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snajpera? Nigdy!!!! Zbyt go lovvam! A co do żółwia. Nawet nie wiesz jaki zaciesz miałam ,że mi wyszedł. I tak! Każda Keyt musi być shorthairem (najlepiej właśnie tym ;3) Pomysł na imie dla niej [a w zasadzie na zmianę] wzięłam z serialu -,-"

      Usuń
  6. Masz bloga o LPS? Sprawdź ile jest wart!
    http://oceny-blogow-o-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno już noty nie było, ten brokatny shorth - *-*
    Wpadnij na naszego bloga:
    http://filozoficznie-o-lps.blogspot.com/ i poleć go innym ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he... Wnioskuje ,że Keyt (wiem ,żepowinno być Kate) Ci się podoba :P A na bloga wpadnę na 100% ;D

      Usuń
  8. Trochę małe zdjęcia, staraj się dawać większe. :]] Pozdrawiam i zapraszam. ^-^ http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ;)) Ja również pozdrawiam i z chęcią wpadnę ^^

      Usuń