29 marca 2013

011. Snieg -.- + "Elena i..."

Czy wy też macie śnieg na Święta? U mnie się tak zapowiada... Porażka...  A właśnie... miałam nie pisać do świąt... -.- . A dobra... No wię może PS'y?

@Ania777:
    A niech się reklamuje mi to nie przeszkada ;). A tak kokardka... sweet ♥.

@Razmus Longhair:
   Mi się on wogóle nie podoba... Taki jakiś dziwny jest wg. mnie.  Już wpadłam na twojego bloga ;) I zgłosiłam się (O_O) ,ale nic nie obiecuje ( ;) )

@Rainbow LPS:
     Dla mnie też... Po prostu tak wyszło. Dla mnie on jest na 8/10 i więcej ,ale tak wyszło... ;)

@Kate:
    Nwm... Może dlatego ,że nie miałaś ochoty ,albo zapomniałaś (prędzej to pierwsze ,ale dobra)... A notek może mam więcej ,bo częściej pisze... Co jest dziwne ,bo kiedyś myślałam ,że notki będą max. 2 razy na miesiąc. Na zdjęciu wygląda jakby miał zeza rozbierznego dlatego tak napisałam ,ale może faktycznie nie ma... Nie powiem napewno ,bo go nie mam.

OMG! Aż 4 osoby skomentowały! Dzięki ;) Ehh... Oczym ja tu miałam pisać? A!
   
Czy wasze LPS obchodzą Wielkanoc? Moje... dopiero w tym roku ;). Już zaczęły się przygotowania ;) (A u mnie w domu nie dokońca O.O) Zbiórka ma rynku (w wielkanoc) o... 6:30 rano (xp). Będą wszyscy pzyjaciele Fav 5 ;) Elena-różowa kotka perska jako ,że jest dziennikarką zrobiłą wywiad wielkanocny ;). Więc... może je przedstawie ;)
   UWAGA!
        Wywiady były pokazywane w PetVillen'owskiej TV ,więc będą  pojawiały się momenty jakby było to puszczane w TV. Np: Zapraszm Kunegundę!!!!! (xP)

Elena (E): Sieee....maaaa...no...! W dzisiejszym programie porozmawiamy o tradycjach wielkanocnych. Moimi gośćmi są Dakota Fanning i Sophie Delgado! Więc zaczynamy! Zapraszam Sophie!

Sophie (S): Dzięki za zapro.

E: Nie ma za co. Mogę Ci zadać kilka pytań?

S: Sure! (ang. Jasne)

E: Czy gdy mieszkałaś w swoim rodzinnym mieście-Londynike obchodziłaś święta Wielkanocne?

S: Pewnie ,że tak! Ja lovvvam Święta! Ale od dawna ich nie obchodziłam.. tak no wiesz... z rodziną.

E: A zprzyjaciółmi?

S:Nie... Ale w tym roku mamy taki zamiar.

E:To fajnie. Dobra koniec tego dobrego... Jaka jest twoja ulubiona tradycja świąteczna?

S: Jajeczka! Szkukanie jajek czekoladowych! To taka fajna zabawa i tyyy...le... słodyczy.

E:Kolejne pytanie... Jakie jest twoje ulubione danie wielkanocne?

S:Biała kiełbasa! Lovciam białą kiełbasę! Jest taka... BIAŁA!

E: Heh... Ty i te twoje Świąteczne szaleństwo...

S:Jakie świąteczne szaleństwo?

E:Aha...A zresztą! Wolałabyś spędzić święta z rodziną czy z przyjaciółmi?

S: No jasne ,że z rodziną! Nie widziałam ich wieki!

E: No dobra... It's all. (ang. To wszystko) Teraz zapraszam Dakotę!

Dakota (D): Cześć Elena.

E: Hej. Mamy mało czsu... So (ang. Więc)... Czy zawze obchodziłaś wielkanoc?

D:Nie... Święta obchodzę od 17 lat.

E:Masz 19 lat ,więc jakim cudem od 17?

D: To skomplikowane... Mieszkałam z ciotką -ateistką ,więc ich nieobchodziliśmy. A potem zmarła i zaczęliśmy.

E:Nadal je świętujesz?

D: Tak.! Co roku.! W tym roku też mam taki plan.

E:A zkim je spędzisz?

D:Jak to z kim?! Z przyjaciółmi. Tylko ich tu mam.

E:Opowiedz o soich rodzinnych Świętach... Jak to wyglądało?

D:Rano nic specjalnego się nie działo oprócz szukania prezentów. Gdy zrobiło sie trochę cieplej zawsze ja ,moja rodzina i przyjaciele wychodziliśmy na działkę szukać jajek czekowadowych. Kochałam to! Moja przyjaiółka -Amy zawsze wygrywała. Pod koniec dnia- ok.17 odbywała sie uroczysta kolacja. Był żurekk ,biła kiełbasa ,placek dyniowy...

E:Placek? To chyba bardziej na haloween...

D: Moja rodzina dodała to jako tradycje. Po prostu był.

E:No dobrze niestety musimy kończyć... Życzę wszystkim Wesołych Świąt i mokrego Śmingusa!

S i D: Happy Egg! (ang. Wesołe Jajko!)


Ok... Ja też powoli kończę ,ale najpierw muszę coś napisać... Przepraszam ,że notka taka nudna ,ale Elena napierała ,ażebym umieściła jej wywiady... Ahh... Ta Elena ,to jest uparta.
:) Wesołego jajka i mokrego Dyngusa! Oraz zabawnego Aprilisa. Życzy eLeN

~NarQ i do napisania ;)
 

------------------------------------------------------------------------
                                Pan Edit

 Proszę o pomysły na notkę. Nawet banalne!!!!! Plis! Kompletnie nie mam pomysłów!

2 komentarze:

  1. Moje LPS obchodzą Wielkanoc. ^^ Fajny wywiad. Wesołych świąt. xD Zapachniało Bożym Narodzeniem. xD
    http://stado-magicznej-teczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz zrobić notkę o twoich ulubionych figurkach z twojej kolekcji, albo o twoich maniach. Może coś w czym jesteś dobra np. jak napisać fajne opowiadanie o LPS?
    Pozdrawiam ♥
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń