15 marca 2013

008. † Top 8/5 †

Salut!
Dzisiaj nietypowa notka... Top 8 moich marzeń oraz Top 5 fav z moich obecnych LPS. Wiem... nuuu...da ,ale nie mam pomysłu na notkę ,a strasznie mi się nudzi :(. Dzisiaj pojawiła sie pierwsza część mojego opowiadania na moim blogu z opowiadaniami Moje Opowiadania. Plis przeczytajcie i komentujcie. Nawet jeśli nie macie do powiedzenia nic miłego. Plis... to dla mnie naprawde ważne. Liczę na szczere komentarze.
                                         
                                                                     TOP 5 FAV



5.
                                             
                                             Sophie Delgado ,19 lat (mam ja prawie 4 lata) 4.
                                            Dakota Fanning ,lat 19. Była moim marzeniem.                                            

3.
                                    Snajper Black ,19 lat ,był moim marzeniem


2.
                                                   Keyt Davis ,lat 19


1.
                                   Max Halson ,19 lat (mam go prawie 4 lata i od ZAWSZE był moim fav)

Wiem... wszystkie 19 lat ,ale cóż poradzę ,że tak mi się podoba. Żeby nie było: tak ,Keyt oraz ten czarny kot są wzorowane na Sagirze.

Teraz czas na...
                                                      
                                                      TOP 8 MARZEŃ


8.
Hader/Snajper/Vajper!!!! Mam podobnego kota (mój Snajper ,który pojawił się w poprzedniej części notki pod nr. 3.). Ale i tak go chcę!
7.
Ameria/Elena/Sagira!!!!!! Of... Jest taka słodka!!!
6.
Mortem!!!! Podaje ich "popularne" imiona ...żeby nie było...
5.
Tam tadam! Collie znany jako Szarik lub Jack (ciekawe które częściej...?)
4.
Fajna... Żeby nie było nie jestem jakąś mega fanką spanieli! Po prostu te dwa (ten i taki jeden który jeszcze się tutaj pojawi) wyjątkowo mi się podobają.
3.
Gallardo!!!! *love*
2.
 Yeah! Ładna ,ale tutaj wygląda jakby łeb zwinięty miała O.O
1.
Tak... Moim największym marzeniem jest Nilsa... Znowu mało orginalne ,ale ona jest piękna.... I ♥ Nilsa (z Littlest Pet Shop: †Szkoła Diabła Z Krwawej Ręki†)

To chyba koniec... TOP 8 Wiem... dziwne... TOP 8 ... Chciałam zrobić TOP 10 ,ale mam za mało marzeń xD Dobra mam ich bardzo ,bardzo ,bardzo ,bardzo ,bardzo ,bardzo ,bardzo... duzo ,ale te są takie wyjątkowe. Każde z nich marzy mi się prawie rok (w maju/kwietniu będzie rok) Dobra nr. 2 trochę dłużej (z 1,5 roku). Dobra koniec tego dobrego ,bo próbuje się skupić na śpiewaniu. So...
~NarQ

2 komentarze:

  1. Chcesz pożyczyć mi Sophie...na zawsze? ;3
    Koooocham trójeczkę *.*
    Btw. nie lepiej pisać Kate? xD No bo czyta się "Kejt" Ale wygląda fajniej ^^. (nie ma to jak wychwalanie swojego własnego nick'a xDD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam "Mortema" :P U mnie zwie się Wade (Łejd)
    Fajnie Top 5. Max boski o3o To mój 4 ulu LPS. Póki co.

    OdpowiedzUsuń