26 marca 2013

010. Oceny [ :'( ] collie...

Salut!
Co robicie? Ja oglądam "Runaway". Dzisiaj znów oceny... Najpierw wszystkie.... PS'y
@Razmus Longhair:
   Dziękuje ;) Znając życie tanio jej nie kupię... No wiesz... u mnie jedyna opcja to allegro. :'( Ale w  wakacje już powinnam ją mieć ;) Chyba ,że coś wypadnie... xD

@Ania777:
Ana jest Ci wdzięczna ,że ja pochwaliłaś xP. A jeśli chodzi o allegro to... Tak jest za... dużą cenę :'(.

Kuniec.... Teraz przejście do notki...
Ta... to nie wszystkie więc zaczne od tego którego nie ma na liście ,ale wiem o jego istnieniu...
Oczy: O_O Niewiem co powiedzieć... Mimo tego ,że G3 oczy ma... fajne (?) 9/10
Kolor: Wee... 10/10
Suma: 9,5/10 Wiem powinno być niżej ,ale... *love*

Oczy: Łudne... 9/10Kolor: Cienie... którw momentami wyglądają dziwnie... 9,5/10
Suma: 9,25/10 (Chyba) Marzenie

Oczy: Rzęsy są ładne ,kolor też ;) 10/10
Kolor: Nuda... *zasypia* w skrócie... RAZI!!!! 7/10
Suma: 8,5/10 ;)

Oczy: O_O OMG! Jakie gały! 9/10
Kolor: Ehh... Cóż mam powiedzieć? 8/10
Suma: 8/10 Wiem powinno być więcej ,ale obniżyłam za ten pysk...

Oczy: Je................................................. 2/10
Kolor: Je...........................................2/10
Suma: 2/10 Je......................................

Oczy: Kolor ładny ,ale tez zez...  5/10
Kolor: *ziewa*... 2/10
Suma: 3,5/10 Wiecie ,że mimo tak niskiej oceny to moje marzenie nr...6 xD Wiecie to (Notka "TOP 5/8") ;)

Oczy: On płacze? (Chodzi mi o kształt) 8/10
Kolor: Muimo tego ,że mało kolorowy (pokolorowany) to fajny ;) 10/10
Suma: 9/10 Karmel!!!!!! Dlaczego mi wszystko się kojaży z karmelem? To moje marzenie nr 5 ;)

Oczy: O_o 5/10
Kolor: Miód *ziew i śpi* 6/10
Suma: 5,5/10 Ehh...

Oczy: A które mam ocenić? 1/10
Kolor: OMG! What is it?! 1/10
Suma: 1/10 *bełt* (sory za wyrażenie)

Oczy: WTF?! 2/10
Kolor: ... 2/10
Suma: 2/10 F............

Oczy: Fajneee... 8/10
Kolor: Cienie... 8/10
Suma: 8/10 Ją już znacie ;)

Oczy: Nie mam pomysłów na opisy... 7/10
Kolor: Fiolet? O_o 2/10
Sumy: 4,5 Juł....

Oczy: Zbyt ciemne... 7/10
Kolor: Fuj!!!!!!! 1/10
Suma: 4/10 OCHYDA!!!!!!!!

Oczy: ... 8/10
Kolor: Fajny ;) 9/10
Suma: 8,5/10 ;) Fajny

Oczy: ... 8/10
Kolor: Trochę nudny... 6/10
Suma: 7/10 Może bytć ;) (y)



No dobra.... Niepowiem co wyszło z dokończenia tej notki. Chciałam ocenić jeszcze te dwa z G3 (poznalibyście moją opinię) ,ale za... nic w świecie nie umiem znaleźć fot... So... Goodbye!!!! Miłego dnia i wielkanocy (bo pewnie do tamtej pory nie napiszę...).
Teraz wstawie najlepszy napis z proźbą (która tyczy sie wszystkich czytających)....


So...

Veronica & Jowita-Proszę Cie
Synonim-Znów mi się śnisz
Synonim-Dziękuje






5 komentarzy:

  1. nieźle zjechałaś tego 200 coś - to ponoć mega unikat i każdy kolekcjoner collie go chce xD; fajne ocenki - u nas w mieście jest 10 collie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ocenki. Ten przedostatni ma słodką kokardę. :D
    Do Razmusa: Może byś się tak nie reklamował?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tego szarego. Dla mnie zasługuje na wyższą ocenę :D

    Ten G3 szczerze jest dla mnie... ORKOPNY :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim cudem dopiero teraz trafiam na Twojego bloga?O.o I jakim prawem masz wiecej not ode mnie?xd
    Ej,ten szary nie ma zeza :c Mam go :p

    OdpowiedzUsuń