01 marca 2013

006. Lista Marzeń (part 1)


OMG! Jakim prawem ja piszę drugi dzień z rzędu?! A tak przy okazji:

Salut!
Tytułu chyba nie muszę wjaśniać ;). Z chęcią bym już zaczęła ,ale ma proźbę... Posłuchajcie tego:
Wonderfull Sing (love)
Po prostu kocham tą piosenke!!!!
Jak tam leci? U mnie... spoko. Dzisiaj skończyłam rekolekcje ;). Jedyny minus tego wszystkiego to to ,że w pon. już do szkoły :'(. Ludzie co ja wam zrobiłam!?!?!?! xD  Mam nadzieje ,że wczorajsza notka sie podobała. Jak na mój gust była... nudna ,bo przecież oceny... Dzisiejsza notka jest pisana tylko dlatego ,że  jak robiłam tą notkę o jamnikach to zauważyłam ,że mam bardzo duzo marzeń o których chciałabym napisać o_O . Do rzeczy...

Pierwsze marzenie to...
Savvy!!!!
Wiem... jestem mało orginalna ,no ale cóż...
Rzecz jasna nazywała by sie u mnie Savannah Reed ;).
Podoba mi sie ona ,bo... ma takie śliczne (zielone) oczy ,fajny kolor ,nie jest jednolity i...jest jamnikiem (mam słabość do jamników) xD. Teraz kilka fotek z nią...
Savvy...

Sage i Savannah... Piękne... :*

 
Savannah(Savvy) ,Angelina (Lina) and Genevieve (Genny)




Kolejne marzenie... (również mało orginalne :'( )

Brooklyn! Ostrzegałam ,że będzie mało orginalne... Nie wiem jakby się u mnie nazywała (może Brooklyn Heyes ,a może nie...). Podoba mi się ,bo jest taka... normalna. Widziałam ją na allegro za... 20 pare złoty na licytacji ,ale nie spróbuje :/. Kilka fotek...
 


Dalej jest...
Kolejna Savv! xD Tak ,marzy mi się "pierwsza' Savannah. Oczywiście była by to Savannah Reed xp. Podoba mi się ,ponieważ... OMG! Podoba mi sie ,bo... występuje w Popular... :'( Czemu?!?!?!?!
Fotki... (jeśli znajdę)...
Więcej marzeń....
Sophie!!!!! Lub jak kto woli: Katherina. U mnie to chyba by była Katherina Reynolds... Jeśli Kate (blog Kate) by sie nie obraziła ,że nazywam LPS'a tak jak ona... Podoba mi się ,bo ma takie fajne oczy ,te pasenka na uszach i "skarpetki" xD. Znajdę jakieś zdjęcia???? Trzymajcie za mnie kciuki xp.
Ona jest śliczna ,ale nie jest jedyna (w skrócie kolejne marzenia ;) )...


Pet Shop którego sławnego imienia nie znam!!! Nazywałaby się... OMG ,nie wiem! Podoba mie się od kąd obejżałam teledysk PetShopLife do piosenki Stand In The Rain (teledysk PetShopLife do piosenki Stand In The Rain). Uwaga nie spodobała mi sie dlatego ,że PetShopLife ją ma[i ,że jest popularna]! Ja taka nie jestem! Po prostu jest... śliczna ,a wcześniej tego nie widziałam. Może nazwałabym ją Ana?... Dobra trochę sie rospisałam ,teraz zdjęcia [jeśli znajdę]


No dobra... na dzisiaj to by było tyle... Czy ktoś też zauważył ,że dużo jest tych marzeń? Ale kochani... żeby nie było... to jeszcze nie koniec ;) xP. No dobra następnym razem (czyli nie wiem kiedy xP) będą albo kolejne oceny ( :'( ) ,albo opowiadanie (nie "Szkolna Plota" ! ). Ale jeśli ktoś ma pomysł to niechy pisze w komentarzu-chętnie zrealizuje ;)

No dobra...
~NarQ ;)


2 komentarze:

  1. Oczywiście,że nie mam nic przeciwko. Kathcia to Kathcia, gdziekolwiek by była ^^. Tylko jeden warunek- musi lubić kryminały i mieć styl z lekka punkowy/gothowy/alternatywny/wszystko na raz :D
    Ja mam więcej marzeń, nie martw się xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, też mam słabość do parówek. :D A marzenia... no tak, niezbyt oryginalnie. P:

    OdpowiedzUsuń