11 marca 2013

007. ♥ Wyjątkowe oceny ♥

Salut!
Tak... dzisiaj znowu oceny... Ale nie takie zwykłe. To będą oceny seriali xD.

Pierwszy serial to...

SDZKR (Szkoła Diabła Z Krwawej Ręki)


SDZKR #2
Sory ,że odcinek drugi ,ale właśnie to oglądam i nie chciałam przełączać.

Jakość: Kiepska ,ale da się przetrwać... 7/10
Fabuła: Ciekawa =D 10/10
Bohaterowie: Ładni ( xp ) No co... nie wiem co napisać 10/10
Suma: 9/10 
Na ile zasługuje: 1000/10 Mój ukochany serial.... I ♥ SDZKR

Drugi...

Godzina Śmierci (tak jakby kontynuacja SDZKR)


Godzina Śmierci #1

Jakość: Tak jak powyżej... 7/10
Fabuła: Dużo się dzieje ,przynajmniej tak to zapamiętałam... 10/10
Bohaterowie: Cudo... prócz córki Nilsy... 9,9/10
Suma: 8,966..........7 OMG! Co to za ocena!
Na ile zasługuje: 9,9/10 Jest trochę gorszy od SDZKR ,ale i tak fajny ;)

Trzeci i chyba najpopularniejszy...

Popular


Popular #1
Jakość: Wspaniała (od 4 odc.) 9,5/10
Fabuła: Z lekka nudna... 7/10
Bohaterowie: Pff... 7/10
Suma: 7,83..... OMG! Znowu?!
Na ile zasługuje: 7,5 Tak... wiem... nisko ,ale tak uważam

Czwarty...

Zakochany Zabójca


Zakochany Zabójca #1

Jakość: Jak każda Sagiry... Kiepska ,ale to jakos strasznie nie przeszkadza 7/10
Fabuła: Fajna ;) Ale bomba nie spadła xD  9/10
Bohaterowie: *Smile* *Lovciam* 10/10
Suma: 8,66........7 Kurde! Wścieknę się zaraz!!!!!
Na ile zasługuje: 9/10 *lovvve*

Piąty...

Werewolf Love


Werewolf Love #1
Jakość: Wiecie co powiem 7/10
Fabuła: *love* 9,5/10
Bohaterowie: Mam Keyt i kota podobnego do Snajpera ;) 9/10
Suma: 8,5/10 Fajny ;)
Na ile zasługuje: 9/10 ;) Przez jakiś czas mój Fav ( teraz [znów] SDZKR )


No dobra.. nie chce mi się dalej oceniać (mogłabym ocenić "Sophie" ,"The daughter a Revange" i.t.p.) Ehh... Ale nuda... Jest 8:33 ,a ja mam do szkoły na 10:45 :/ Oglądam właśnie "

LPS(horror-drama)†Szkoła diabła z krwawej ręki 2† #3 ". Kocham to!!!

!!!!  Hader właśnie uratował Elenę. ;) Muszę mieć Nilsę!!! Wiecie

 ,ze to moje najwieksze marzenie LPS? Coś z Bloggerem

 mi się nie tak dzieje. Podobaja wam sie jacys bohaterowie z 

SDZKR? Pytam o ten serial ,bo właśnie to oglądam. 

Ja zmiatam... Bo leci odcinek #4!!!! 

2 komentarze:

  1. Ja uważam, że Popular zasługuję na wyższą ocenę, ale każdy ma swoje zdanie.
    Nie wiem, czemu wszyscy tak chcą mieć Nilsę o_O''?
    pamietnik-razmusa.blogspot.com - wpadnij i zostaw koma ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, Popular dla mnie jest kiepskie ^^

    Hmm.. No Nilsa, jest ładna, ale mam inne marzenia :D

    OdpowiedzUsuń