03 kwietnia 2013

013. New Petek (O_o)

Siema! Dzisiaj pojawią sie PS'y z dwóch poprzednich notek ;) A le najpierw... Jak tam? U mnie fajnie ;) Dzisiaj notka krótka i nudna. Czyli nic nowego ;P.

PS'y:

*Notka 011.Śnieg -,- + "Elena i..."

@Ania777:
     Dziękuje ,namęczyłam sie nad nim ^ ^ I oczywiście dziękuje także za życzonka ;) A żebyś wiedziała ,że atmofera była jak w Boże Narodzenie xP

@Marika:
      Uuu... Fajne pomysły ;) Thx ^ ^  Dziwi mnie tylko ,że ja na nie nie wpadłam -,-"

*Notka 012.Podsumowanie Świąt

@Ania777:
         Dziękuje ^ ^ Podpisy do zdjęć były wymyślane na poczekaniu ,a to było pierwsze co mi wpadło do głowy. No i przyznam ,że wg. mnie brzmi to całkiem ciekawie ;) Tak ,Labrador =3

@Rainbow LPS:
          Puszek i Nenuś dziękują [:P]. Zdjęcia rozmazane ,bo robione telefonem z 1.3 Mega Pikseli -,-" A co do bitwy... Chodzi o bitwe wodną :) Dziewczyny kontra chłopaki (a potem wszyscy na wszystkich). Mam nadzieję ,że już rozumiesz ;)

@Minty ♥:
       Wiem. Fajnie miałaś ,że wygrałaś ,a jaką? Mój kot nie jest śliczny [xD] ,uwierz. Nie no.. Tak na serio to zależy. Jak chce mu sie spać to jest brzydki ,jak coś usłyszy głośnego to jest brzywki ,a w kuchni-ładny xD. Si ,to labrador. A west to? Sorry ,ale sie nie orientuje ;(


Uf... Koniec PS'ów. Wstęp już był ,więc teraz główny temat notki... Tak jak pisałam mam nowego LPS'a. Oto on:
Wiem ,że mówiłam ,że nie kupie innego LPS'a niż jamnik #556 (jakby ktoś niewiedział to popularna Nilsa) ,ale go mam. I nie... nic się niezmieniło. Dalej zbieram na Nilsę. W tym miesiącu miałam nie kupywać żadnych LPS ,bo w tamtym miesiącu moji rodzice musieli mi do Any dopłacić ok.37 zł ,więc kasy do 'skarbonki' i tak bym nie dostała. A moja mama zrobiła wyjątek i pozwoliła mi kupić ;) No co? Miałam nie skorzystać z poszerzenia kolekcji? Kosztował tylko 9.99 (O.o). Na ogół u mnie kosztują ok. 17 zł O_o. Teraz opis...

Imie: Tinger
Nazwisko: Three
Wiek: 26
Zawód: Właściciel agencji guwernanckiej (tam szukaja miejsc pracy guwernantki)
Żona/Dziewczyna: -------------------
Rodzina: --------------------
Z kąd go mam: Sklep ( E.Leclerc )
Okazja: ----------------

Hue hue... Tinger xD. Chciałam go nazwać Tiger (czyt. Tajger) ,ale zrezygnowałam. Tak samo chciałam dać mu na nazwisko White (czyt. Łajt ) ,ale to już jest zarezerwowane dla pewnego marzenia.
-NarQ

2 komentarze:

  1. Moje 2 koleżanki (najlepsze XD) go mają... Ale niestety mi się nie podoba. NIENAWIDZĘ G3, no cóż <3

    AaaAaaa, bitwa wodna :D Fajnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, ładny petek, to tygrys? :3 nie przepraszam, mój tata wygrał mp3, ale taką czarną, ja mam tą https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7_bQP9woADcrN2hqxMtEOK3OmuKVfjTYLSELCkWqFC2ogpt3G :D yay, zgadłam ^^ hmm, west to west highland white terrier - westie <33 https://www.google.pl/search?q=westie&hl=pl&client=firefox-a&hs=sAo&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=yhJgUaunFoGJ4ATm14GwBg&ved=0CC0QsAQ&biw=1600&bih=710 . dziękuję za komentarz na blogu :3

    OdpowiedzUsuń