10 kwietnia 2013

014. Moje marzenia (part 1) REMAKE

Salut! Oto kolejna notka z seri 'Umieraj z nudów z eLeN' xD Ostatnio mnie wzięło ,ażeby przejżeć Nicole i stwierdziłam ,że mam strasznie dużo marzeń... Z tego też powodu zrobię REMAKE'a notki o marzeniach. Teraz będzie wyglądała troszkę inaczej. PS'y...

@Rainbow LPS:
           Mi się też niezbyt podoba ,ale tak jak pisałam w notce: Dlaczego nie miałabym powiększyć swojej kolekcji. Ja także nie nawidzę G3!!!! Są dziwne!!!!

@Minty ♥:
           OMW! Ile linków! He he... Dziękuje z wyjaśnienie. No wiesz ,ja w temacie psów jestem niezbyt kumata :( .  To chyba tygrys. A! Zapomniałabym! Niemusisz dziękować za koma ;)


Teraz na temat... Będę dodawała każde moje marzenie w kolejnośći od LPS #1. Ha ha.... Na serio ,ostrzegam.
        JEŚLI NIE CHCECIE UMRZEĆ Z NUDÓW TO RADZE NIE CZYTAĆ TEJ NOTKI!!!!!
Najwyżej przejżeć zdjęcia i zostawić koma ;) Pewnie większość wykona tylko jedną z tych czynności (przejżenie zdjęć). So... Zaczynamy!

Znany jako Sage.

Chyba u kogoś zwie się Bruno...
~~~~~~~~~~~~~
Nigdzie się z nim nie spotkałam.
 Savannah z Popular ^ ^
 
O jo joj słodziaki :P ASle lepszy owczarek ;) Niekojaże żadnych znanych imion u nich...O mam Reachel! Chyba tak się pisze -,-"
Te ocka ^ ^. Ujujuj :P
Kojaży mi się z tą z Nightlife-serialu który nie został zrealizowany.
;) Taka... dziwnie fajna. Ej! Sory... Dziwna ,ale fajna... Znów "Te ocka ^ ^''
Te piegi ^ ^ Chyba mi odwala...
Miley... Aww... Cudowna jest... Tak ,przyznaje jestem 'zakochana' (nie dosłownie) w spanielu... Nazwałabym ją Gloria
Trefl. Pewnie wiele z was kojaży te imie ;) Nazwała bym go Black ;) Jest piękny... I O husky!
(And... I O LP! )
On jest boski!!!!! Ehh... Mam słabość do dogów ,a ten jest najlepszy *.*. Nazwałabym go...
PJ albo Jack/Jake.
OMW! Kocham go!!!!! (Czy ja słuchając LP muszę ochać wszystko co białe ,czarne lub szare??? O_o)
Czikra. Zawsze będzie mi się kojażyła z †SDZKR† Moje trzecie największe marzenie. Nazwałabym ją July. Ona jest piękna!
Angelina. Jest słodka ^ ^
On mi sie strasznie podoba. ;)
Brooklyn. Szczerze... Już mi się niepodoba tak jak kiedyś. Teraz jest po prostu bardzo ładna...
Mortem/Szarik. Wyobraźcie sobie ,że ten tu obecny Jake (tak bym go nazwała) dogonił w moich marzeniach Nilse. Teraz oboje są mojim marzeniem #1. Jake ,19 lat. Kocham go!!!!! On jest boski!!!!
Z nikąd go nie kojażę. Nwm jakbym go nazwała ,ale to nie ważne ,bo... go loffam!


Ok... To koniec jak na tą notkę... Mamy tu 19 LPS. Chciałam żebyście wiedzieli ,że żeby napisać tą notkę przejżałam (w trakcie pisania) LPS'y do #500. Ha ha... Nieźle... A właśnie! Zapomniałabym! Te całe "On jest boski!!!!" "Kocham go!!!!"/Kocham ją!!!! itp. to moja reakcja na LPS ,które mi się podobają od dawna (albo strasznie). Zazwyczaj nie reaguje aż tak (w realu) ,ale tu.. jestem sobą!!!!

                                                        I O LP!

Black Birds
In Pieces
No More Sorrow
Numb
In The End


















 

4 komentarze:

  1. Ten przedprzedostatni shorthair to Brook! <3 Fajny pościk! Z twoich marzeń mam tylko starą Savy. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiettooo, jebłam od tej notki. Przepraszam za wyrażenie. xDD
    Już się tłumaczę.
    Mam w większości takie same marzoneczka jak ty: mianowicie (głównie) mam na myśli Sage'a (choć nie lb popular, ale on jest z a j e b i s t y), ten niby Bruno, Savannah z Popular (byłaby sis rogera xDD), te shorty, jamnik, owczarki, nawet ten spaniel z piegami jako jedyny mi się podoba o.O, no itd.

    Z tych co wymieniłaś mam kilka.
    - Ten szary leżący husky, trzeci od góry
    - Kremowy spaniel obok czarnego owczarka
    - Trefl! Jojojojo, używasz moich imion... *****-*****'
    - Szarika :DDDDD *****-----*****'
    - i tego husky na końcu, u mnie Ryan ;*

    Piękne marzonka, wcale się nie nudziłam.
    No i LP na końcu! xDDDDDD
    <3333333 Laffam.

    Be em

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tego colle i harta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harta? O kurde... Zazdroszczę ;) O collie'm nic nie powiem ,bo nwm o którego chodzi -_-

      Usuń