06 maja 2013

20. Oceny shortów (part 2)


 
"Oczy widzą ,uszy słyszą ,a serce i tak wie swoje..."

Eloooo...!
         Jak tam? U mnie... very good! Nie no niema to jak głupawka z kumpelą :P Ojojojoj... No dobra... Teraz małe sprawozdanie z mojej nieobecności w mym mieście... xD W niedziele wyjechałam ( byłam tam o 15:02 xD ). W pon siedziałam i się nudziłam ,bo babci się net zepsuł.  Ale za to pojechałam do cioci gdzie mogłam na chwile (20 min) na kompa usiąść ;) .  We wtorek była robota w ogrodzie i grill. No i oczywiście naprawiony net!!!! ^^ A prez to popisałam sobie z kilkoma osobami z klasy ( <3 ) i posłuchałam muzyki. W środę siedziałam przy kompie i znów słuchałam muzyki i z kimś pisałam ( ^^ ). W czwartek znów z kimś pisałam ( xD ) ,a potem (18:00) wyszłam na dwór. W piątek byłam na dworze ,w sobotę też ,a wczoraj wróciłam. Gdzieś w między czasie zwiedzałam ,ale niepamiętam kiedy to było xD Ok... Notka.
Jedziemuuuuuuuuuuuuuuuuu.......... 
Oczy: Kolorek jest fufny :) 9/10
Kolor: O_o Te kropki... Ospę ma ;) 7/10
Suma: 8/10 :) Takie cóś ;) Takie całkiem fajne cóś ^ 3^

Oczy: Ciemność... Niewyspana ciemność... 5/10
Kolor: Really? Kill me ,please... -.-" 1/10
Suma: 3/10 *śmiech z nieznanego powodu*

Oczy: O_O   O_O   O_O   O_O  7/10
Kolor: -.-' Nawet nwm jaki to kolor -.-" 5/10
Suma: 6/10 Cóżby tu powiedzieć? Wiem! Nie chce mi się pisać :P

Oczy: Fajne paczadła ;) 9/10
Kolor: Fuzzy ^3^ Cień ^3^  9/10
Suma: 9/10 Angelina ;3 :* ^ ^

Snajper ^ ^
Oczy: Mimo ,że ciemne to śliczne ;) 9/10
Kolor: :* :3 *3* 10/10
Suma: 9.5/10 Kooocham go... ^ ^

Oczy: ;) *smile do kompa* 9/10
Kolor: Kojarzy mi się z jajkiem * -,-" * ,ale ładnym jajkiem 8.5/10
Suma: 8.75/10 Nwm czy powinno tyle być ,ale ok :3

Oczy: Kleopatra xD 6/10
Kolor: Metalica :P 7/10
Suma: 6.5/10 Nie no... nuda :P

Oczy: Drogie Hasbro... Błagam. Następnym razem bez cieni. 4/10
 Kolor: ... ??? 3/10
Suma: 3.5/10 Mam wrażenie ,że zapomnieli o nim... Przy malowaniu... -,-"

Oczy: Czy każdy short tego kształtu musi mieć takie oczy? 7/10
Kolor: Kolejny o którym zapomnieli :( 3/10
Suma: 5/10 Ehh...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oczy: Jakie słodziaśne..... *.* 9/10
Kolor: Hmm... Łaty są za jasne. 7/10
Suma: 8/10 Fufna Pusia :{] :P

Oczy: Fufne.... ^^  8/10
Kolor: Także fufny ,ale już dużo mniej... :* 6/10
Suma: 7/10 Nawet nie wiecie jak ja kiedyś byłam zakochana w zestawie (dwójce) w którym był ten short i ten powyżej. :P

Oczy: Nwm co mam napisać... 7/10
Kolor: Ten kwiatek coś nie przypadł mi do gustu... 5/10
Suma: 6/10 No cóż...

Oczy: Fajne... takie... zielone. :) 9/10
Kolor: Pomarańcz... :) Ale te uszy... 7/10
Suma: 8/10 Tak jak Pusia :P

Oczy: Wreszcie nie zaspane! 7/10
Kolor: .... Taki jakiś... 5/10
Suma: 6/10 Ehh... Da się znieść...

Oczy: Ehh... Nie lubię pomarańczowych oczu... 5/10
Kolor: Pomarańczowe oczy ,pomarańczowy kot ,a łapy białe 6/10
Suma: 5.5/10 No comment...


Ok... It's the end...

...Song... <3
Jorge Blanco-Voy Por Ti  <3




4 komentarze:

  1. U babci chyba ci się podobało? :) Fajne ocenki! ;))) Najbardziej podoba mi się "Kleopatra" - jest boska! *-* A po Kleopatrze najbardziej podoba mi się Snajper i Angelina. ^*^
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - zajrzyj za chwilę NN, ale uprzedzam, że blog się zmienił! -!-
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się podobało!!!! I strasznie duzo się wzdarzyło przez ten czas ^^ Postaram się wpasc =D

      Usuń
  2. Lol! Cała notka:1/10000000! Sorki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam Oj tam... Przecież może Ci się niepodobać :)

      Usuń