22 września 2013

Zakończenie działalności!

   No siemka!  Jak wam życie mija? Co porabiacie po szkole? Pewnie większośc z was chociaż raz na jakiś czas napisze post.
   A ja ? A ja znikłam ze świata blogerów. I to nawet nie wiem na ile...... Mówiąc szczerze znikłam ,bo nie potrafię pisać o czymś co mnie nie interesuje. Tak ,dobrze zrozumieliście. LPS są dla mnie przeszłością. Nie potrafię się nimi bawić ,ani nic. Kiedyś nawet mimo to pewnie dałabym radę pisać ,ale strasznie się zmieniłam przez moją nie obecność.... znowu. Teraz moim światem jest: śpiew , muzyka , taniec (minimalnie) i 'Violetta' śmiejcie się ,śmiejcie :P Koleżanka mnie w to wciągnęła na Majówce ,a ja zaczęłam się sama w to wdrążać coraz głębiej ,aż mnie wciągnęło do końca. XD Wszystko skończyło się na tym ,że co jakiś czas nagrywam piosenki (z Violetty ,bo tylko takie są propozycje) i wstawiam na moją stronkę ;P I choćbym nie wiem jak chciała....
NIE POTRAFIĘ WRÓCIĆ DO LPS
Jednak mimo to nie mam zamiaru ich oddawać ,ani sprzedawać.... Nie mogłabym. Za dużo temu poświęciałam. To jedna z większych części mmojego życia.....
Ale niestety..... Żegnam się z wami!
Jeżeli chcecie o coś zapytać to walcie śmiało. Po jakimś czasie na pewno odpiszę :)
~~ eLeN <3
 
Kocham was!

4 komentarze:

  1. Cześć :( Będę za tobą tęskniła :( Ale cóż , każdą z nas kiedyś to czeka , wcześniej , czy później wyrośniemy z LPS. To niestety proces nie odwracalny , tak już musi być. No nic. życzę ci dużo sukcesów związanych z twoim nowym Hobby :)

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się to czyta. Nawet nie wiesz jak bardzo. Ja też będę za tobą (i wszystkimi innymi) tęskniła <3
      No ,ale postaram się nie zniknąć całkiem..... Nawet jeśli nie będę sama prowadziła bloga to chociaż będę odwiedzać. No i postaram się coś wykombinować z LPS ,bo jak tylko zorientowałam się ,że zapomniałam jednego imienia to się tak przeraźiłam ,że nie wiem co.
      Mam nadzieję ,że to jeszcze nie koniec.....
      A! Dziękuje za życzenia :)
      eLeN <3

      Usuń
  2. Przykro mi... Ale rozumiem Cię... Na moim blogu napisałam dokładnie to samo:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    Zachęcam do założenia bloga... o sobie. O wszystkim. Taki blog jest naprawdę wspaniały. Można się wyżalić czytelnikom i pisać o wszystkim! Zarówno o LPS, o serialu "Violetta" i o swoim życiu.
    Zachęcam również do odwiedzenia innych blogów o sobie, np.
    http://willbefineee.blogspot.com/
    http://lucy-luucy.blogspot.com/
    http://chesire-blog.blogspot.com/
    A także mojego, obecnego bloga:
    http://emiliiempire.blogspot.com/
    To może być dla Ciebie nowy etap, w blogowaniu.
    Będę za Tobą tęsknić. Fajnie by było, gdybyś pisała jeszcze jakiegoś bloga...
    Pozdrawiam.




    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nawet nie wpadłam... (to o blogu o wszystkim) ^^ Może tak zrobię ;D
      Naprawdę nie wiecie jaki miło się czyta te wasze komentarze ;D Zaraz zakładam bloga o wszystkim >.< ! A na twojego bloga wpadnę z pewnością ! ♥ ~~ eLeN ♥

      Usuń