02 sierpnia 2013

34. 'Kilka faktów o...' - Tini Stoessel

 
Que cada historia es una razon
~~~~~~
¡Hola Amigos!
Sorki za rozpoczęcie po hiszpańsku ,ale próbuje sobie niektóre rzeczy utrwalić ;P
Dzisiaj rozpoczynam serię 'Kilka faktów o...'. Na pierwszy ogień idzie Tini.
Oto ona:
Martina Stoessel
18 lat
Buenos Aires ,Argentina

Fakty:
#Mimo swojego powchodzenia wychowała się w Europie (Leeds ,W. Brytania)
#Spotyka się z o dwa lata starszym Tom'em
#Jej największą pasją jest śpiew
#Niedawno zaczęła się uczyć swojego ojczystego języka (Hiszpański)
#Kocha się zakochiwać
#Mimo zamiłowania do śpiewu zawsze bała się wystepować przed publicznością ,którą zna
#Pisze pamiętnik
#Nienawidzi siebie.

Hue hue.... Notka krótka ,ale jest.
Ok....
Bye bye!

5 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam tego jamnika. Ma takie fajne serduszko i w ogóle XD



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze o niej marzyłam. Chyba przez SDZKR (pewnie kojarzysz SagireLPStv).... A od maja ją mam. To było moje największe marzenie... pewnie dlatego jest taka jak ja ;3 Ona jest piękna! *-*

      Usuń
  2. Ten jamnik to moje marzenie forever <33 Uczysz się hiszpańskiego? Zazdroszczę *.*
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com <- nowa notka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie to nie chodzę na lekcje (czyli się nie uczę). I pewnie chodzić nie będę ,bo moim rodzice upierają się ,że nie ma sensu żebym zaniedbywała szkołe dla czegoś dodatkowego T-T. Ale w domu w wolnym czasie włączam sobie na YT 'lekcje' hiszpańskiego i uczę się z nich. Ale tak normalnie to nie ;_;

      Usuń
    2. No, ale mimo wszystko. Podziwiam, że potrafisz jeszcze sama się czegoś douczać oprócz lekcji. Ja nie mam na to siły.
      U mnie w podstawówce uczyłam się francuskiego, a teraz w gimbazie będę uczyć się włoskiego, a tak naprawdę zawsze marzyłam o hiszpańskim :<

      Usuń