18 lipca 2013

33. Odpowiedzi do Ask'a

Co ja bym zrobiła bez muzyki.?



~~~~~~~
Piękne zdjęcie na rozpoczęcie notki xD
Hej.! Nie ma pomysłów na notkę ,a strasznie się nudzę... Więc dodam odpowiedzi do Ask'a (ale dalej będziecie mogli pytać :) )
 
1. Jak masz na imię?
Lidia
 
2.Ile masz LPS?
O.O Nie pamiętam...Ale chyba 59. Mało wiem...
 
3.Jaki jest twój ulubiony z tych ,które masz?
Hm... Ciężko stwierdzić ,bo troche się to poplatało...
 Ale chyba:
  • Dog Niemiecki #817 - Max

  • Jamnik Walentynkowy #556 - Martina


  • Karmelowy Collie #893 - Tom

Szary Collie #363 - Jake


To tyle :)
 
4.Jakie jest twoje LPSowe marzenie?
Dużo ich.! Ale jedno z największych to...
Gallardziunio <3 Kiedyś jak zaczęłam oglądać SDZKR to się tak tego uczepiłam i do tej pory mi tak zostało *-*
 
 
5.Ile najwięcej wydałaś na petka?
Chyba coś około... 60 zł.? Ale dokładnie nie pamiętam :/
 
6.Jakie masz zainteresowania?
Muzyka (szczególnie śpiew) ,pisarstwo ,poezja... Więcej nie pamiętam (pomijam LPS ,bo to chyba wiadomo)...
 
7.Ile masz LPS?
Powtórka.! Około 59 :D
 
8.Czy miałaś wcześniej bloga?
Tak.! I to nie jednego.! Z dwa usunięte na tym koncie na blogspocie ze dwa na onecie (na jednym koncie) więc w sumie miałam ponad 7 blogów (razem z tymi które teraz mam xD) >.<
 
9.Jaki jest twój ulubiony LPS?
Tutaj już nie che mi się znou odpowiadać... Odpowiedź jest w pytaniu z nr 3 :)
 
10.Jakiej muzyki słuchasz?
Rack'a ,ale też zdarza mi się Pop ,albo rap xDD
 
11.Jakie jest twoje największe blogowe marzenie?
Blogowe marzenie.? A istnieje coś takiego.? O.O  xD  Chyba nie mam... Ale jak coś bym miała wybrać to chyba rzeby było więcej komentarzy i wejść :)
 
Okey... To chyba tyle... Tak jak powiedziałam ,możecie dalej pytać :)
 
Bye.! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
 *edit*

Chce ktoś jakiś kolaż ,albo dedykację? W sensie ,że zdjęcia :) Tak jak napisałam wcześniej strasznie się nudze ,a chętnie bym komuś zrobiła :)

Jeśli chcecie to piszcie w komentarzu ,że chcecie i z kim/czym :)

 

4 komentarze:

  1. 59 to nie mało. Moi rodzice marudzą , że mam ich za dużo , a mam 37 XD Collie #893 był moim pierwszym LPS :3


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Jeśli ci się nudzi , to może weźmiesz udział w konkursie u mnie? Nadal można się zapisywać ;D : http://explore-lps-world.blogspot.com/2013/06/40-konkursik-rozwiazanie-dogrywki.html. Zakończenie konkursu i tak przekładam na później ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zobaczę co to za konkurs i może się zapiszę ,ale nic nie obiecuje :) A po drugie.... 59 to mało.! Mało jeśli zbiera się około 4 lata :D

      Usuń
  3. Zawsze marzyłam o tym by kupić sobie doga lps :D A szczególnie tego z numerkiem #817 którego ty posiadasz ;D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń