02 lipca 2013

29. Moje manie i.t.p. ;*

T-T Alex & Oli ,będę tęsknić T-T
 
 
~~~~~~~~~~~~~
Hejo ;33 Dzisiaj nie mam ochoty na długi wstęp ,więc szybko powinnam zrobić tą notkę.
Więc do rzeczy... Ostatnio bardzo rzadko piszę i nie mam pomysłu na notkę ,więc  zrobię banalną notkę o maniach -.- So...
Moje manie...:
 

Collie.!
Jak na raziem nan trzy -.-
#363 - Jake White
#853 - Tom Heel
#1542 - Ana Reys
 
 
Dogi.! <33
 
Mam dwa -.-
#817 - Max Halson
#1022 - Dakota Fanning
 
 

 
Jamniki.!
 
Mam jednego...
#556 - Martina Stoessel
 
Shorty.! (tylko stojące)
 
Mam dwa  xDD
 
#336 - Snajper Black
#2118 - Keyt Davis (wiem ,że jej imie pisze się inaczej)
 
No i ten jeden dochodzi
 
#816 - Lana Hayes
 
No... To tyle ;33
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oł Em Dżi.!
Lana doszła.! AAAAA.!!!!!!
Musiałam się podpisywać ,że odebrałam przesyłkę -.-"
 A może nazwe ją inaczej...?
 
Ok...
Bye Bye.! ;**
 

8 komentarzy:

  1. Hmm. Fajne manie, z tych tutaj moją manią są shorthairy (mam 3) i może trochę dogi (mam 1)
    ---
    Dzięki za koma nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy blog ^^ Będę go odwiedzać z wielką przyjemnością ;D Masz extra manie :D

    Zapraszam Cię na mojego bloga - nasze-littlestpetshop.blogspot.com - skomasz ?

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ^^ Z chęcią wpadne i skomam ;D

      Usuń
  3. Manie podobne trochę do moich, widać myślimy podobnie~
    Btw.Zapraszam na NN u sb.
    ---
    http://www.filozoficznie-o-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog! Będę go często odwiedzać :D Gdzie ty się dziewczyno uchowałaś z takim wspaniałym Blogiem? XD Już dodaję go do ulubionych :D



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń