12 lipca 2013

30. Brak pomysłów = nie przemyślane głupoty -.-"

"Ach ,muzyka. To magia większa od wszystkiego co tu robimy."
                                                                ~Albus Dumbeldore


~~~~~~
 
Nie ma to jak szlaban w wakcje -.-"" To jest właśnie powód dla którego nie pisałam -.-"""
Jaka u was pogoda? U mnie w nocy padało -.-" Teraz nwm ,bo mam folie na oknie xD
O bosz....! Znalazłam piękne zdjęcie.!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
*-*
♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
*-*
 
Cudo.!
Ok... Wracając do notki... Kompletnie nie miałam pomysłu na notkę... Więc wymyśliłam kilka historii... ale ich CHYBA nie napiszę... A dzisiaj oceny... Nawet nwm czego xDD
 
(...)
 
Postcards Pets.! To jest to.! Oceny Postcard'ów ;DDD
 
Żyrafka ;DD
Oczy: 7/10 Wzorek troszkę mi nie pasi ,ale ogólnie są fajne ;D
Kolor: 9/10 W miare naturalny
Suma: 8/10  Kupiłabym... Albo i nie kupiłabym... Nwm ;D Ale jest fajna ;DD
 
Żebra   Zebra ;DD
Oczy: 9/10 Niebieskie.!!!!
Kolor: 8/10 Kojaży mi się z B&W.... Może dlatego ,że jest czarno biała xDD
Suma: 8.5/10 Nie kupiłabym... wnerwia mnie -.-"
 
Panda ;PP
Oczy: 6/10 Naćpana panda.! xDD
Kolor: 7/10 Rozwalają mnie te tatuaże.... Nie lubię ich -.-
Suma: 6.5/10 Nie chce jej.!
 
Tygrysek <3
Oczy: 5/10 Pomarańczowe? ?.? WTF.!?
Kolor: 7/10 Naturalny ,ale coś mi nie gra... Wygląda jak marchewka -.-
Suma: 6/10 Chciałabym c : ,ale to tylko dlatego ,że marzę o tygrysie.
 
Gekon czy Kameleon? ?.?
Oczy: 8/10 Diabeł.!
Kolor: 10/10 Podoba mi się ;D
Suma: 9/10 Możebym kupiła ;D
 
Lew ;D
Oczy: 8/10 Fajne ;D Zielone ;D
Kolor: 8/10 Tatuaże są dziwne ,ale reszta bista ;D
Suma: 8/10 Możebyć...
 
Małpa <ble>
Oczy: 4/10 Nie podobają mi się
Kolor: 2/10 Tatuaże są ochydne.!
Suma: 3/10 Nie nawidzę małp -.-
 
Struś ;PP
Oczy: 6/10 O.O
Kolor: 9/10 Fajny :)
Suma: 7.5/10 Całkiem fajna ;DD
 
Pancernik ;PP
 
Oczy: 9/10 Fale sa troche dziwne ,ale mimo to są biste ;3
Kolor: 7/10 Ostatnimi czasy coś nie za bardzo lubię tatuaże
Suma: 8/10 Niezbyt mi się podoba
 
Krab
 
Oczy: 3/10 -.-
Kolor: 3/10 Szkoda gadać
Suma: 3/10 Beznadziejny -.-
 
Żółw xDD Chciałam napisać gołąb xDD
 
Oczy: 8/10 Super ;D
Kolor: 4/10 Niezbyt
Suma: 6/10 Nie podoba mi się
 
 *-* Jamnik *-*
Oczy: 9/10 Śiczne.!
Kolor: 8/10 Gdyby nie tatuaże miałaby 10 :)
Suma: 8.5/10 Kupiłabym :)
 
Ok... Nie che mi się dlaej oceniać więc ocenie tylko fajne :|
 
Basset :)
 
Oczy: 9/10 Kocham te zaspane (albo nacpane -jak kto woli) oczy *-* :* :3
Kolor: 9/10 Ten jest boski :)
Suma: 9/10 Kupiłabym
 
Dog Niemiecki ♥ <3 ♥ <3 ♥
 
Oczy: 10/10 Cudowne.!
Kolor: 10/10 Nawet tatuaze mi nie przeszkadzaja
Suma: 10/10 Jest cudowny.!
 
Ok... Chyba na tym moge skonczyc :) Mam jednego Poscard Pet'a - Waz (Sally Stefaniszyn xD)
Ok...
 
~Narx

6 komentarzy:

  1. Trzy ostatnie to moje marzenia <33 Fufne ocenki :))
    ----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnych postcardów ;/ Ale maże o tym jamniorku i dogu ^.^ I może zeberce nie wiem nie zastanawiałam się nad nią xD Ale słodziuchne tygryski , wszamie je chyba xD Dzięki za koma na blogu ;D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he... Ja też marze o parówce i dogu (Gallardziunio <33333) :3 I nie ma za co :) Czytanie blogów o LPS (a zwłaszcza tak dobrych) sprawia mi wielką przyjemność :)

      Usuń
  3. Ja mam jednego Postcarda - Sarnę. Ja mażę o zeberce i pandzie ;D



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń