17 lipca 2013

32. Ocenki :)

 
Przyjażń jest najważniejsza :***

~~~~~~~~~
 
 
Elo.! Dzidsiaj nie mam ochoty na długi wstęp... Ale looknijcie na mojego Avka xDDD
<3 <3 <3 :** ;** ;** ;**
Dzisiaj ocenki Sheepdog'ów (bo nie jest ich specjalnie dużo).
*nie oceniam G3*
 
 
Oczy: Brak :) 10/10
Kolor: Boski 10/10
Suma: Idealny 10/10
 
 
Oczy: -.- Ten żółty refleks -.- 7/10
Kolor: Kwiat mi się nie podoba 8/10
Suma: Fajny 8.5/10
 
 
Oczy: Ciemno.! 6/10
Kolor: Nudno.! 6/10
Suma: Niezbyt 6/10
 
Oczy: Fioletowy -.-  4/10
Kolor: Może być... 6/10
Suma: Może być 5/10
 
Oczy: -.- Nie mam pomysłów na komentarze 6/10
Kolor: Nawet nawet :D 8/10
Suma: Nosek <33 On jest bisty.! 7/10
 
Oczy: Mimo ,że ciemne są sweet 9/10
Kolor: Piękniutka.! 10/10
Suma: Moja Najka ją ma i ją kocham *-* 9.5/10
 
Oczy: Niezbyt... Kolorek fajny ,ale kształt.... 7/10
Kolor: Brąz :) 7/10
Suma: Niezbyt mi się podoba 7/10
 
Oczy: Ciemność.! 5/10
Kolor: Znowu nudno.! 5/10
Suma: Nie podoba mi się... 5/10
 
Oczy: Fajne... tylko te fale... 8/10
Kolor: *-* 10/10
Suma: Fufniasta.! 9/10
 
Ok... Na tym kończę ,bo nie mam ochoty... :c
 
Bye.!

~~~~~~~
*edit*
PRZYPOMINAM O ASK'u.!

Pytania możecie zadawać tutaj i pod poprzednią notką :)

6 komentarzy:

  1. Nio , nio , nio ;D Super notka. Zawsze chciałam mieć Sheepdog`a XD Oto i pytania :

    1. Ile masz LPS?
    2. Czy miałaś wcześniej Bloga?
    3. Jaki jest twój ulubiony LPS?
    4. Jakiej muzyki słuchasz?
    5. Jakie jest twoje największe blogowe marzenie?


    To tyle. U mnie nowa notka. Wpadniesz? ;D

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę... :D Tylko ,że trochę później :) A.! Dziękije za pytania :)

      Usuń
  2. Mam sheepdog'a nr 1055 :* Bardzo lubię ten kształt :D Dobre ,, Oczy : brak :) " xDDD Nom ale to prawda cóż poradzić ;D Czekam na następną notke ;D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Fufne ocenki :) Miałam jednego sheepdoga, bodajże 1055, ale zgubił mi się :(
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com <-- Nowa notka, wpadnij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć ,że miałaś :) Ale szkoda ,że Ci się zgubił :C Wpadnę :)

      Usuń